Relaxen in de zon

29 januari 2023 - Tengeru, Tanzania

Vandaag hadden we (volgens traditie) een lekker dagje aan het zwembad. Goed smeren want de zon scheen vol op. Gelukkig konden we af en toe afkoelen in het zwembad.

Toen we aankwamen moesten we zoeken naar een plekje. We hebben het nog nooit zo druk gezien daar. Schijnbaar hadden meer mensen het idee om lekker te gaan zonnen. Gelukkig konden we toch wat bedjes bij elkaar zoeken en konden we met zijn zessen bij elkaar liggen.

Fijn dat we lekker rustig aan konden doen, want ik (Robin) had vannacht meer op de wc doorgebracht dan in bed. Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten bij de barbecue gisteravond.  Gelukkig waren we goed voorbereid en hadden we onze kleine apotheek beschikbaar. Had toch gehoopt hier onderuit te komen, maar helaas…

Bij het zwembad hadden we het over een lekkere massage. Helaas was de plek waar we naar toe wilden om 18u nog dicht. Een van onze huisgenootjes bleek goed te masseren, dus op de terugweg hebben we bij de supermarkt olie gehaald en werden we na het eten getrakteerd op een heerlijk nek massage. Heerlijk zen, we hadden daar uren kunnen blijven zitten.

Morgen gaan we een keer in de middag naar het ziekenhuis en s’ochtends gaan we spullen halen voor het verven in het weeshuis dinsdag!
Nu lekker op de bank en straks naar bed!

Liefs Robin en Janine

1. Eddie: