Happy Sunday

12 februari 2023 - Tengeru, Tanzania

Vandaag een kort blogje, want we hebben niet heel veel uitgevoerd.

We zijn lekker op tijd naar het Mount Meru Hotel vertrokken. Onze laatste keer, dus we wilden er lekker van genieten. Het was een hele zonnige dag, dus we zijn weer goed bijgekleurd en (bijna) niet verbrand!

We hebben weer lekker genoten van een overheerlijke pizza en ik (Robin) heb vandaag toch een keer de ijskoffie uitgeprobeerd. Degene die ik eigenlijk wilde was er niet, zoals ik vaker heb als ik daar wat bestel, maar degene die ik kreeg viel zeker niet tegen. Er zat in ieder geval een lekkere koffie smaak aan. Aan het eind van de middag trakteerden we onszelf op een lekkere cocktail. Dat is toch ultiem genieten, met een cocktail in de zon. Heerlijk!

FDC17DC2-3609-4A26-B65D-0D27E725334B         01A56287-8C28-486A-9E2F-CA5A19CAB36B

F995BF0E-BE11-4AE1-AE0C-D09921E375EC
Vanavond lekker rustig aan, boekje lezen en kletsen en ik denk lekker op tijd naar bed. Morgen begint namelijk onze laatste werkweek. Daar willen we natuurlijk wel klaar voor zijn. Jammer dat het alweer de laatste week is, maar we kijken stiekem ook wel heeeel erg uit naar het moment dat Lisanne komt en we lekker op safari gaan en onze reis af kunnen sluiten op Zanzibar.

We spraken vanavond Allan nog over de Safari en het blijkt dat Shanna (de nieuwste vrijwilligster) ook met ons mee gaat. Hoe leuk is dat! Zij gaat maar drie dagen, dus de laatste twee dagen zijn we dan (als het goed is) met zijn drieën. We hebben overigens ook al plannen gemaakt om elkaar nog op Zanzibar te ontmoeten. Dat vinden we nou zo leuk van het huis. Dat je mensen ontmoet, elkaar leert kennen en ineens dingen samen gaat doen! Echt een bijzondere reis en ervaring op deze manier.

Wij bereiden ons voor op de laatste week en zullen jullie uiteraard op de hoogte houden. We hopen dat het net zo leuk wordt als afgelopen week, zodat we het op een leuke manier kunnen afsluiten!

Liefs Robin en Janine

1. Eddie:
    13 februari 2023
    Kort blogje? Toch nog een heel verhaal. Op naar de laatste week.